Tervehdys, shakkailijat kautta maan!

Vesi kielellä odotetut kauden 2022-2023 JSM-sarjojen otteluohjelmat sekä joukkueiden kokoonpanolistat on julkaistu kaikilla sarjatasoilla SM-liigasta III divisioonaan. Liikahtakaatte osoitteeseen https://www.shakkiliitto.fi/joukkue-sm/, josta kaiken tiedon suurinpiirtein kaikesta löydätte. Kausi käynnistyy lauantaina 24.9.2022.

SM-liigassa pelaa 12 joukkuetta, kolmen kärjelle on kauden lopussa tarjolla mainetta ja kunniaa ja kaikkea, kaksi viimeistä putoaa seuraavaksi kaudeksi I divisioonaan. I divisioonassa pelaa 2×8 joukkuetta, kummankin lohkon voittajat nousevat ja kaksi kummankin lohkon viimeistä putoavat. II divisioonassa pelaa 4×6 joukkuetta, lohkovoittajat nousevat, kaksi alinta kustakin lohkosta putoavat. III divisioonassa pelataan kahdeksan lohkoa, joiden voittajat nousevat seuraavaksi kaudeksi II divisioonaan.

Erikoismääräykset ja joukkueiden yhteyshenkilöt yhteystietoineen ym. löytyvät yllä mainitun sivuston napista ’Muut JSM-asiat’ jonka tietoihin suosittelemme kaikkien pelaajien, ja varsinkin joukkueistaan vastuuta ottavien yhteyshenkilöiden ja joukkueiden kapteenien huolella ja innolla tutustuvan.

Toimikunnalle osoitettavat tiedustelut, muutospyynnöt, valitukset sekä muut avautumiset suosittelemme suorittamaan sähköpostilla osoitteeseen jsm2223@shakkiliitto.fi. Näin tieto välittyy suoraan kaikille toimikunnan jäsenille ja asian mahdollisesti vaatima jatkokäsittely käynnistyy mitä todennäköisimmin nopeammin.

Toivotan seuroille, joukkueille, pelaajille, kuin myös tuomareille sekä otteluissa avustaville toimi- ym. henkilöille oikein urheiluhenkistä ja nautinnollista ja kaikin puolin antoisaa sarjakautta 2022-2023.

Mäntsälässä 25.8.2022,

JSM-toimikunnan puolesta,