Turnaus-, jäsen- ja muita maksuja

Turnausmaksu on 5 euroa/pelaaja (nuorilta 2,50 euroa) normaaleissa turnauksissa ja 1,50 euroa/pelaaja nopean shakin ja pikashakin kilpailuissa. Säännöllisesti pelattaville nopean shakin ja pikashakin kilpailuille voidaan antaa alennus maksuista. Maksua ei peritä SM-kilpailuista eikä myöskään kilpailuista, joissa on mahdollista saavuttaa Fiden arvonimikiinnityksiä (SM, KvM, NSM ja NKvM). Turnausmaksu laskutetaan kilpailun järjestäjältä kilpailun jälkeen.

Seuran jäsenmaksu liitolle on 7 euroa aikuisilta (v. 2003 ja aikaisemmin syntyneet) ja 4 euroa nuorilta (v. 2004 ja myöhemmin syntyneet). Minimijäsenmaksu on 70 euroa. Jäsenmaksu on maksettava kunkin kalenterivuoden maaliskuun loppuun mennessä.

Vuodesta 2024 alkaen jäsenmaksua ei makseta oma-aloitteisesti tilille, vaan jäsentiedot ilmoitetaan tällä lomakkeella viimeistään 29.2.2024. Jäsenmaksut laskutetaan lomakevastauksien tarkastuksen jälkeen maaliskuussa.

Yhteisöjäsenien jäsenmaksu on 100 eur.

Erillistä liittymismaksua ei peritä vuoden 2024 alusta alkaen.

Seurasiirtomaksu on 10 euroa. Shakki-lehden vuositilaushinta on 45 euroa. Tämä ei sisällä pelaajalisenssiä.  Jos olet vaihtamassa seuraa tai tilaamassa lehteä, ota yhteyttä: info@shakkiliitto.fi.

Pelipöytäkirjoja voi tilata Suomen Shakkiliitolta, hinta on 15 snt/kpl + mahdolliset toimituskulut. Minimitilaus 500 kpl (75 eur). Tilaukset: info@shakkiliitto.fi

Muovisia kevyesti painotettuja nappuloita rullattavin laudoin voi myös tilata hintaan 15 eur/setti + mahdolliset postikulut. Minimitilaus 2 settiä. Tilaukset: info@shakkiliitto.fi