Shakkiliitolla on aktiivista verkoshakkitoimintaa Lichessissä. Kaikki nämä kisat ovat avoimia kaikille Suomen Shakkiliiton Lichess-ryhmän jäsenille.

Uudet innokkaat pelaajat pääsevät liittymään ryhmään tästä linkistä. Ryhmään hyväksymme a) suomalaiset tai b) suomalaisia shakkikerhoja edustavat pelaajat, joten ilmaiskaa tämä jollakin tavalla – Kiitos! Liittyminen edellyttää käyttäjätunnuksen luomista Lichessiin. Käyttäjätunnuksen luominen onnistuu täältä.

Liiton kisojen aikataulua ajalle 5.–12.6.2022

su 5.6. klo 18  SSL:n sisäinen pikapeliturnaus 3 min + 2 sek/s, 9 kierrosta: https://lichess.org/swiss/mrYMMelb

ke 8.6. klo 19.10 – 20.30 Blitz Career: joukkuekilpailu Areenaformaatilla 3+0: https://lichess.org/tournament/khCk237G

pe 10.6.2022 klo 18.30 – 20 kansallinen joukkuekilpailu Farmiliiga ??  linkki tulossa myöh.

• Farmiliigassa Shakkiliiton joukkue on tarkoitettu erityisesti niille, jotka eivät edusta kilpailuun osallistuvaa shakkiseuraa. Kaikki halukkaat voivat kuitenkin tulla myös liiton joukkueeseen pelaamaan!   lichess.org/team/joukkueturnaus-info

su 12.6. klo 18  SSL:n sisäinen pikapeliturnaus 5 min, 9 kierrosta: https://lichess.org/swiss/07gVieLZ

TULOSSA:

la  18.6. klo 20 – 21.30 https://lichess.org/tournament/OtyRF8g0 joukkuekisa 3 min + 2 sek/s

Suomen joukkueeseen pääset pelaamaan liittymällä seuraavaan Lichess-ryhmään: lichess.org/team/bbs-suomi

TERVETULOA !