Shakkiliitolla on aktiivista verkoshakkitoimintaa Lichessissä. Kaikki nämä kisat ovat avoimia kaikille Suomen Shakkiliiton Lichess-ryhmän jäsenille jäsenille.

Uudet innokkaat pelaajat pääsevät liittymään ryhmään tästä linkistä. Ryhmään hyväksymme a) suomalaiset tai b) suomalaisia shakkikerhoja edustavat pelaajat, joten ilmaiskaa tämä jollakin tavalla, kiitos! Liittyminen edellyttää käyttäjätunnuksen luomista Lichessiin. Käyttäjätunnuksen luominen onnistuu täältä.

Lisäksi liiton kisojen aikataulua ajalle 17.1.2022-23.1.2022:

ma 17.1.2022 klo 18-19 (SSL:n kv. joukkuekisa areenaformaatilla, 3 min): https://lichess.org/tournament/esLRPTxJ

ke 19.1.2022 klo 18-19 (SSL:n kv. joukkuekisa areenaformaatilla, 1 min 30 s):  https://lichess.org/tournament/hy8HjEgR

pe 21.1.2022 klo 18.30-20 (kansallinen joukkuekilpailu Megaliiga, 3 min. + 2 s./s):  https://lichess.org/tournament/mFfnAqE5

su 23.1.2022: klo 18-19.30 (SSL:n ryhmän sisäinen kilpailu, 9 kierrosta, 5 + 5 min:  https://lichess.org/swiss/pi638aKo

PS: Ja tänään toki 9-kierroksinen liiton ryhmän sisäinen kilpailu klo 18.00-19.30  3 min. + 2 s/siirto:  https://lichess.org/swiss/rQmp544y

Tulevia kilpailuja:

Farmiliiga https://lichess.org/team/joukkueturnaus-info

Farmiliigassa Shakkiliiton joukkue on tarkoitettu erityisesti niille, jotka eivät edusta kilpailuun osallistuvaa shakkiseuraa. Kaikki halukkaat voivat kuitenkin tulla myös liiton joukkueeseen pelaamaan!

Battle of the Baltic Sea (kv. joukkuekilpailu), 3 min + 2 s/siirto)

Suomen joukkueeseen pääset pelaamaan liittymällä seuraavaan Lichess-ryhmään: lichess.org/team/bbs-suomi

Shakki 960 SMhttps://lichess.org/swiss/X186ED9u