Bridge- ja shakkiareenalla on toiminut Kauko Koistisen vetämä kahvio jo useita vuosia. Kauko haluaa panostaa entistä enemmän pelaamiseen ja matkustamiseen, ja tämä yhtälö ei sovi yhteen Areenan kahvilayrittämisen kanssa. Nyt tarvitaankin uusi innokas yrittäjä pitämään Areenan kahviota. Uusi yrittäjä voi aloittaa vuoden 2020 alusta.

Kahvion on tarkoitus palvella bridgen ja shakin harrastajia silloin kun toimintaa on. Sopimus tehdään Suomen Bridgeliiton ja Bridge Areena Oy:n kanssa. Kahvilayrittäjällä on erillinen sopimus myös shakkiväen kanssa meille tarjottavista palveluista.

Lisätietoa asiasta antaa ensisijaisesti nykyinen yrittäjä Kauko Koistinen p: 050 5458476. Joitakin kiinnostuneita on jo ollut, joten älkää arkailko, vaan olkaa yhteydessä reippaasti. Bridgeliiton puolelta voitte olla yhteydessä toiminnanjohtaja Hulda Ahoseen p: 040 8476196 tai puheenjohtaja Pasi Kuokkaseen p: 045 1245000. Bridge Areena Oy:n puolelta hallituksen puheenjohtaja Christer Björkman on yhteyshenkilö p: 040 8410296.

Olen itse paikalla Bridge Areenalla perjantaina 4.10. klo 16:30-18:00 ja keskustelen mielelläni kiinnostuneiden kanssa Areenan kahviosta.

Hulda Ahonen
toiminnanjohtaja Suomen Bridgeliitto ry