Koronasta johtuen muutama asia sunnuntain liittokokousta varten:
– Kokoukseen osallistuvilta edellytetään maskin käyttöä; maskeja on saatavilla kokouspaikalla
– Kokoukseen ei saa osallistua, jos on mitään sairastumiseen viittaavia oireita.
– Kokouspaikalle tullaan vasta hieman ennen kokouksen alkamista (klo 13.00) ja sieltä poistutaan heti kokouksen päätyttyä.
– Kokouksen aikana huolehditaan riittävistä turvaväleistä.
– Käsihygieniaan kiinnitetään erityistä huomiota. Käsidesiä on saatavilla kokouspaikalla.
– Kokouksessa ei järjestetä kahvi- tai muuta tarjoilua.
Jos et pääse itse kokoukseen paikalle, voit antaa valtakirjan liiton toiminnanjohtajalle tai jollekulle hallituksen jäsenelle tai muulle henkilölle, jonka tiedät tulevan paikalle. Etäosallistuminen on mahdollista tietyin rajoituksin (lisää tästä kokouskutsussa). Etäosallistumisessa teknistä tukea voi pyytää toiminnanjohtajalta tai Toivo Pudakselta, 040 5707400.