Shakki on erinomainen harrastus kouluikäiselle. Suomen Shakkiliiton koulushakkitoiminnan tukeminen mahdollistaa paikallisten koululaisten koulushakkikerhojen käynnistämisen ja takaa lapselle hyvän harrastuksen.

Lahjoitusvarat käytetään koulushakkikerhotoiminnan käynnistämiseen ja toiminnan ylläpitämiseen. Kerätyillä varoilla voidaan muun muassa hankkia materiaaleja (mm. shakkilautoja ja -nappuloita) kouluihin, järjestää ohjaajia kerhoihin sekä kouluttaa heitä, maksaa koululaisten harrastamiseen liittyviä kuljetuskustannuksia.

Kiitos mielenkiinnostasi!

MITEN VOIN LAHJOITTAA
Tulemme lisäämään sivuille myöhemmin verkkopankkipainikkeet. Tässä vaiheessa voit tehdä lahjoituksen suoraan Suomen Shakkiliiton pankkitilille. Viitteellä 24015 tulevat suoritukset ohjataan suoraan koulushakin lahjoitusvaroihin.

Suomen Shakkiliitto ry
Tilinumero: FI39 2059 1800 0147 18 (Nordea)
Viite: 24015

TIEDOT RAHANKERÄYSLUVASTA
Rahankeräysluvan saaja: Suomen Shakkiliitto ry (1106880-1)
Rahankeräysluvan myöntäjä: Poliisihallitus
Rahankeräysluvan numero ja päivämäärä: RA/2018/1195, 13.12.2018
Rahankeräyksen toimeenpanoaika: 1.1.–31.12.2019
Rahankeräyksen toimeenpanoalue: Koko maa Ahvenanmaata lukuun ottamatta
Kerättävien varojen käyttötarkoitus: Kerätyt varat käytetään koulushakkikerhotoiminnan käynnistämiseen ja toiminnan ylläpitoon.

Kerromme mielellämme lisää toiminnastamme.