Perustiedot:

• Turnaus: Nuorten joukkuepikashakin SM-turnaus 30.3.2019
  • Ajankohta: 30.03.2019-30.03.2019
  • Pelipaikka: Shakkiareena, Hiomotie 10, 00380 Helsinki
  • Miettimisaika: Turnaus pelataan peliajoin 3 min alkuaikaa ja 2 sek joka siirrosta lisää (3'+2"/1z).

Aikataulu:

• Osanoton varmistus: klo 10:00-10:50
  • Kierrokset: Kierrosten määrä ilmoitetaan pelipaikalla

Osanottomaksu:

• Aikuiset: -
  • Nuoret: 30 euroa / joukkue

Ilmoittautuminen ja tiedustelut:

Lisätiedot:

• HSL järjestää SSL.n luvalla nuorten 4-hengen joukkuepikashakin SM-turnauksen lauantaina 30.3. HSL järjestää nuorten joukkuepikashakin SM-turnauksen (nelihenkiset joukkueet) kolmessa ikäluokassa alle 20-, 16- ja 12-vuotiaat. Osanotto-oikeus SSL:n jäsenseurojen joukkueilla. Pelaajalisenssi vaaditaan. Pelien tulokset lasketaan pikapelivahvuuslukuihin (PELO). Pelipaikka Shakkiareena, Hiomotie 10, 00380 Helsinki. Järjestelmä Pelataan kolmessa ryhmässä täyskierroskilpailuin. Jos jossakin ryhmässä on enemmän kuin 16 joukkuetta, niin ryhmä pelataan 15-kierroksen vajaakierroskilpailuna. Ryhmät voidaan tarvittaessa yhdistää, mutta silloin yhteisturnauksessa kaikki pelit menevät pikashakin vahvuuslaskentaan, mutta joukkuekilpailuun lasketaan vain ikäluokan keskinäiset pelit. Pelinopeus Turnaus pelataan peliajoin 3 min alkuaikaa ja 2 sek joka siirrosta lisää (3'+2"/1z). Ilmoittautuminen Ilmoittamalla joukkue tiistaihin 26.3. mennessä lomakkeella tai vaihtoehtoisesti shakkiareena@gmail.com osoitteeseen mikäli tämä ei onnistu.