Perustiedot:

• Turnaus: Kemi-turnaus (Kalevi Koivuahon muistoturnaus)
  • Ajankohta: 13.06.2020-14.06.2020
  • Pelipaikka: Sauvosaaren koulu, Kirkkokatu 10, Kemi
  • Miettimisaika: Ensimmäinen kierros 15 min+10 s/siirto. Kierroksilla 2-5 90 min. + 30 s/siirto

Aikataulu:

• Osanoton varmistus: La 13.6. klo 9.45-10.30
  • Kierrokset: La 13.6. 1. kierros klo 10.45, 2. kierros klo 12, 3. kierros klo 17. Su 14.6. 4. kierros klo 9, 5. kierros klo 13.30

Osanottomaksu:

• Aikuiset: Aikuiset 30 €
  • Nuoret: 15 €

Ilmoittautuminen ja tiedustelut:

• Tiedustelut: Vesa Ruokamo +358 40 8253284 tai e-mail: vesaj.ruokamo@gmail.com Dietmar Vinke e-mail: dietmar.vinke@pp.inet.fi

Lisätiedot:

• Turnaus on viime kesänä liikenneonnettomuudessa menehtyneen Kalevi Koivuahon muistoturnaus. Turnauksessa pelataan viisi kierrosta, joista ensimmäinen nopean shakin ajoin. Kilpailu on SELO-kelpoinen ja kierrosten 2-5 osalta ELO-kelpoinen. Turnauksessa käytetään SwissManager-nimistä ohjelmistoa, jolla tulokset välitetään internetissä www.chess-results.com sivustolle sekä selolaskentaan. Tuloksia ja niistä muodostettuja tilastoja voidaan toimittaa julkaistavaksi myös muilla verkkosivustoilla, teksti-tv:ssä, televisisossa, sanoma- ja aikakauslehdissä, sosiaalisessa mediassa sekä Suomen Shakkiliiton tai Kemin Työväen Shakkikerhon hallinnoimissa video- ja valokuvagallerioissa. Kilpailujen yhteydessä osallistujia voidaan kuvata ja videoida. Tulorekisteri: Tulorekisteriin ilmoitettavia raha- ja esinepalkintoja varten palkinnonsaajan on annettava henkilötunnuksensa. Kilpailija voi kieltäytyä tällaisesta palkinnosta, mikäli ei halua luovuttaa henkilötunnustaan. Tulorekisteriin tehdyn ilmoituksen jälkeen henkilötunnukset hävitetään.