Nettishakkitoimintaa on luvassa juhannusviikollakin!

Shakkiliitolla on aktiivista verkoshakkitoimintaa Lichessissä. Kaikki nämä kisat ovat avoimia kaikille Suomen Shakkiliiton Lichess-ryhmän jäsenille.

Uudet innokkaat pelaajat pääsevät liittymään ryhmään tästä linkistä. Ryhmään hyväksymme a) suomalaiset tai b) suomalaisia shakkikerhoja edustavat pelaajat, joten ilmaiskaa tämä jollakin tavalla – Kiitos! Liittyminen edellyttää käyttäjätunnuksen luomista Lichessiin. Käyttäjätunnuksen luominen onnistuu täältä.

Liiton kisojen aikataulua ajalle 20.–26.6.2022

ke 22.6. klo 19.10–20.10: SSL:n kansainvälinen joukkuekilpailu areenaformaatilla, 1 min + 1 s/siirto: https://lichess.org/tournament/6Uf6L5zP

pe 24.6.2022 klo 18.30–20.00: Kansallinen joukkuekilpailu Megaliiga, 3 min + 2 s/siirtolichess.org/team/joukkueturnaus-info

• Megaliigassa Shakkiliiton joukkue on tarkoitettu erityisesti niille, jotka eivät edusta kilpailuun osallistuvaa shakkiseuraa. Kaikki halukkaat voivat kuitenkin tulla myös liiton joukkueeseen pelaamaan!

la 25.6. klo 15.00–24.00: Kansallinen Sauna-turnaus areenaformaatilla, 2 min + 1 s/siirto: lichess.org/team/joukkueturnaus-info

su 26.6. klo 18.00–19.30: SSL:n ryhmän sisäinen pikapeliturnaus, 5 min, 9 kierrosta: https://lichess.org/swiss/Hx83KhFZ

Muistakaa myös tänään 19.6. klo 18.00–19.30: SSL:n ryhmän sisäinen pikapeliturnaus, 3 min + 2 s/siirto, 9 kierrosta: https://lichess.org/swiss/4KEfNdFC

Tervetuloa pelaamaan!