Jyväs-Shakki järjestää yhteistyössä Suomen Shakkiliiton kanssa tämän shakkivuoden kohokohdan, eli XXX Heart of Finland Openin, joka on samalla myös vuoden 2022 Pohjoismaiden mestaruusturnaus sekä Suomen Shakkiliiton 100-vuotisjuhlaturnaus. Kilpailu järjestetään totuttuun tapaan kesäisessä Jyväskylässä 18.-24.7.2022.

Totuttuun tapaan kilpailun pääryhmä pelataan 9 kierroksen avoimena vajaakierroskilpailuna. Lisäksi pohjoismaisia shakkiliittoja edustaville senioreille järjestetään erilliset senioriryhmät.

Kilpailun järjestämistä varten olemme saaneet lahjoituksen yksityiseltä taholta. Lahjoituksen ansiosta peliolosuhteisiin ja palkintopottiin onkin kyetty panostamaan näin juhlavuosien kunniaksi.

Kilpailun kokonaispalkintopotti asettuu noin 17 000 euron tietämille, ja pelipaikkana toimiva moderni hotelli Verso sijaitsee aivan Jyväskylän keskustassa.

Ei muuta kuin tutustumaan kilpailukutsuun ja ilmoittautumaan! Luvassa on tasokas ja viihtyisä shakkiviikko, joten tätä kilpailua ei kannata missata!

Tervetuloa Jyväskylään!

Invitation in English