Perustiedot:

• Turnaus: Työväentalosarjan osakilpailu (Turku, TuTS)
  • Ajankohta: 10.12.2022-10.12.2022
  • Pelipaikka: Ruiskadun kampus, Ruiskatu 8 C, Turku
  • Miettimisaika: 15min + 10s/siirto

Aikataulu:

• Osanoton varmistus: 9:00-9:45
  • Kierrokset: 7

Osanottomaksu:

• Aikuiset: 20 €
  • Nuoret: 10 €

Ilmoittautuminen ja tiedustelut:

• Tiedustelut: Ville Junnila (sähköposti: viljun@utu.fi, GSM: 050 308 3433).

Lisätiedot:

• Aikataulu: Ilmoittautuminen pelipaikalla 9:00-9:45 ja 1. kierros klo 10:00. Seuraava kierros alkaa aina mahdollisimman pian edellisen päätyttyä. Kolmannen kierroksen jälkeen pidetään lounastauko. Kilpailussa pelataan 7 kierrosta, ja pelit päättyvät noin klo 17.

Palkinnot: Palkinnot ilmoitetaan lain edellyttämällä tavalla tulorekisteriin ja palkinnoista tehdään ennakonpidätys, joten palkinnon haluavan tulee ottaa mukaan verokortti ja henkilöllisyystodistus, josta ilmenee sosiaaliturvatunnus. Palkinto voidaan maksaa myös pankkitilille, jolloin pelaajan tulee antaa myös tilinumero.

Työväentalosarja: Tarkemmat tiedot liittyen Työväentalosarjaan löytyvät seuraavasta linkistä: https://www.shakkiliitto.fi/tyovaentalosarja-2022/.

Saapuminen: Ks. pelipaikan tarkemmat saapumisohjeet osoitteesta www.tuts.fi. Huomaa erityisesti, että pelipaikan ovet aina lukittuna, mutta ilmoittautumisen aikana ovella pyritään olemaan pelaajia vastassa; tarvittaessa voit myös soittaa numeroon 050 308 3433.

Muuta: Kilpailu on SELO-kelpoinen, joten osallistumiseen vaaditaan voimassa oleva pelilisenssi; pelipaikalta on myös mahdollisuus ostaa kertalisenssi.