Perustiedot:

• Turnaus: Pohjois-Suomen nopean shakin mestaruusturnaus
  • Ajankohta: 28.09.2019-28.09.2019
  • Pelipaikka: Oulun pääkirjaston Maakuntakokoelmahuone (3. kerros),, Kaarlenväylä 3, Oulu
  • Miettimisaika: 15+15 min.

Aikataulu:

• Osanoton varmistus: Pelipaikalla klo 10.00-10.30
  • Kierrokset: Ensimmäinen kierros aloitetaan osanoton varmistuksen jälkeen. Turnaus pelataan 7 kierroksen vajaakierroskilpailuna, mikäli osallistujia on vähintään 11. Muussa tapauksessa pelataan täydellinen turnaus.

Osanottomaksu:

• Aikuiset: 10 EUR
  • Nuoret: 5 EUR

Ilmoittautuminen ja tiedustelut:

• Tiedustelut: Martti Luodonpää 040 763 8115, Simo Lehtonen 040 761 4230, simo.lehtonen@student.oulu.fi

Lisätiedot:

• Turnaus on samalla TUL:n Pohjois-Suomen piirin mestaruusturnaus. Turnaus on selokelpoinen. Pelaajalta vaaditaan voimassa oleva pelaajalisenssi, mikäli hän edustaa suomalaista shakkikerhoa ja on pelannut enemmän kuin 10 selopeliä. Pääkirjaston yhteydessä olevat parkkipaikat ovat maksullisia. Maksutonta parkkitilaa löytyy esimerkiksi Raatin saaresta tai Sokeri-Jussin parkkipaikalta. GDPR: Kilpailutulokset julkaistaan. Turnauksessa käytetään SwissManager-nimistä ohjelmistoa, jolla tulokset välitetään internetissä www.chess-results.com-sivustolle sekä selolaskentaan. Tuloksia ja niistä muodostettuja tilastoja voidaan toimittaa julkaistavaksi myös muilla verkkosivuilla, teksti-tv:ssä, televisiossa, sanoma- ja aikakauslehdissä, sosiaalisessa mediassa sekä Suomen Shakkiliiton tai Oulun Shakkiseuran hallinnoimissa valokuva- ja videogallerioissa. Kilpailujen yhteydessä osallistujia voidaan kuvata ja videoida. Tulorekisteri: Tulorekisteriin ilmoitettavia esinepalkintoja varten palkinnonsaajan on annettava henkilötunnuksensa. Kilpailija voi kieltäytyä tällaisesta palkinnosta, mikäli ei halua luovuttaa henkilötunnustaan. Tulorekisteriin tehdyn ilmoituksen jälkeen henkilötunnukset hävitetään.