Perustiedot:

• Turnaus: Nuorten SM (KurVI)
  • Ajankohta: 05.08.2021-08.08.2021
  • Pelipaikka: Kurikan Monnari, Keskuspuistikko 33, 61300 Kurikka, Kurikka
  • Miettimisaika: Kaikissa sarjoissa 90min + 30min/40 siirron jälkeen + 30 s/siirto

Aikataulu:

• Osanoton varmistus: 5.8.2021 klo 9.00-10.00
  • Kierrokset: 1. Kierros to 5.8. klo 11.00 2. kierros to 5.8. klo 17.00 3.kierros pe 6.8. klo 9.00 4. kierros pe 6.8. klo 15.30 5. kierros la 7.8. klo 9.00 6. kierros la 7.8. klo 15.30 7. kierros su 8.8 klo 9.30

Osanottomaksu:

• Aikuiset: -
  • Nuoret: 35€ 15.7.2021 mennessä, jonka jälkeen 60€

Ilmoittautuminen ja tiedustelut:

• Ilmoittautuminen
  • Tiedustelut: Sähköpostilla: Pentti Latvala: pentti.latvala(at)luukku.com TAI Jukka Lindroos: jukkalindroos(at)luukku.com

Puhelimitse: Kai Sippola 041 744 9619

Lisätiedot:

• Virallinen kilpailusivusto löytyy osoitteessa kurikanvisa.blogspot.com

Urheilu- ja voimisteluseura Kurikan Visa ry järjestää Suomen Shakkiliiton luvalla nuorten SM-kilpailut Kurikan Monnarilla 5.8.-8.8.2021. Osallistumisoikeus SM-kilpailuihin on jokaisella Suomen kansalaisella sekä sellaisella ulkomaan kansalaisella, jolla on Kansainvälisen Shakkiliiton (FIDE:n) määräysten mukaan oikeus edustaa Suomea Kansainvälisen Shakkiliiton kilpailussa.

Ikäryhmät ovat alle 20-vuotiaat (2001-2002 syntyneet), alle 18-vuotiaat (2003-2004 syntyneet), alle 16-vuotiaat (2005-2006 syntyneet), alle 14 vuotiaat (2007-2008 syntyneet), alle 12-vuotiaat (2009-2010 syntyneet), alle 10-vuotiaat (2011-2012 syntyneet) ja alle 8-vuotiaat (2013 tai myöhemmin syntyneet).

Nuoremmalla pelaajalla on mahdollisuus halutessaan pelata vanhemmassa ikäryhmässä. Järjestäjällä on oikeus yhdistää sarjoja, mikäli niiden miettimisaika on sama ja niihin osallistuu vähän pelaajia (seitsemän tai alle). Kilpailun tulokset raportoidaan ELO-laskentaan alle 12-vuotiaiden ja vanhempien osalta.

Osallistumismaksut maksetaan Kurikan Visan Shakkikerhon tilille FI71 4726 1020 0171 36 viimeistään 15.7. Tämän jälkeen osallistumismaksu on 60€. Maksaessa viestikentässä ilmoitetaan Nuorten SM ja pelaajan tai pelaajien nimet ja sarjat.

Sarjojen kolme parasta ja kunkin sarjan kolme parasta tyttöä palkitaan SM-mitalein. Suomen Shakkiliitto päättää kansainvälisistä edustustehtävistä ikäryhmien parhaille kv-periaatteiden mukaisesti. Kaikkien pelaajien on pidettävä pöytäkirjaa koko pelin ajan. Jos pöytäkirjan pitäminen nuorimmissa ikäryhmissä tuottaa vaikeuksia, pöytäkirjaa voidaan pitää merkitsemällä siirrot viivalla pöytäkirjaan.

Pelipaikalla on ruokailumahdollisuus. Ruokailu tulee tilata ilmoittautumisen yhteydessä, mutta maksetaan paikan päällä.

Jokainen vastaa itse majoituksestaan. Seura on varannut majoitusta Hotel Kurikasta sekä Hotelli HiljaHelenasta. Hotel Kurikan varaukset suoraan Hotellista tunnuksella Shakkikisat, Hotelli HiljaHelenan varaukset tiedustelut 041 744 9619 / Kai Sippola.
    Lisätietoja majoituksista, julkisesta liikenteestä, aikatauluista, ja muista kilpailuun liittyvistä asioista kilpailusivustolta kurikanvisa.blogspot.com.

Tervetuloa kisaamaan Kurikkaan!