Perustiedot:

• Miettimisaika: 15 min + 5 s / siirto

Aikataulu:

• Osanoton varmistus: 10.00–10.30
  • Kierrokset: 9 kierrosta, 1. kierros klo 11.00. Palkintojen jako noin klo 19.15.

Osanottomaksu:

• Aikuiset: 25 euroa
  • Nuoret: 15 euroa

Ilmoittautuminen ja tiedustelut:

• Ilmoittautuminen
  • Tiedustelut: Tiedustelut: Marko Tauriainen, marko.tauriainen@shakkiliitto.fi. Ilmoittautuminen viimeistään perjantaina 3.12.! Käytä ilmoittautumiseen oheista lomaketta.

Lisätiedot:

• Suomen Shakkiliitto järjestää nopean shakin henkilökohtaisen SM-kilpailun. Osallistujalista julkaistaan vasta pelipaikalla.

Kilpailussa pelataan 9 kierrosta yhdessä ryhmässä, ja kilpailun tulokset toimitetaan sekä selolaskentaan että Fiden nopean shakin laskentaan. Ilmoittautumiset lomakkeella viimeistään pe 3.12.

Osanottomaksun voi myös maksaa myös suoraan Suomen Shakkiliiton tilille FI39 2059 1800 0147 18 viimeistään keskiviikkona 1.12. Viestikenttään tulee laittaa vähintään osallistujan nimi. Pankkitilille maksamisen lisäksi tulee tehdä ilmoittautuminen lomakkeella! Vaihtoehtoisesti osanottomaksun voi maksaa käteisellä pelipaikalla.

Palkinnot kolmelle parhaalle. SM-mitalein palkitaan lisäksi kolme naista, kolme parasta nuorta (korkeintaan 20-vuotias), kolme parasta veteraania (vähintään 50-vuotias) ja kolme parasta senioria (vähintään 65-vuotias). Myös seloryhmäpalkintoja.