Perustiedot:

• Turnaus: Matin päivän turnaus 24.-26.2.2023
  • Ajankohta: 24.02.2023-26.02.2023
  • Pelipaikka: Shakkiareena, Hiomotie 10, 00380, pelisali 2. kerroksessa., Helsinki
  • Miettimisaika: Kierrokset 1-3: 20 min + 10 sek/siirto; Kierrokset 4-7: 1 tunti 30 min + 30 sek/siirto.

Aikataulu:

• Osanoton varmistus: perjantaina 24.2. klo 16.45-17.30
  • Kierrokset: 7

Osanottomaksu:

• Aikuiset: 40
  • Nuoret: 25

Ilmoittautuminen ja tiedustelut:

• Ilmoittautuminen
  • Tiedustelut: Lisätietoja ja ilmoittautumiset (mikäli ei käytä ilmoittautumissivua):

Sauli Tiitta puh. 045-6742464, sauli.tiitta(at)gmail.com

Lisätiedot:

• Huom! Osanottomaksu 0 euroa shakin KvM ja SM tittelin haltijoilta.

Matinkylän Shakkikerho järjestää avoimen selo- ja elokelpoisen viikonlopputurnauksen 24.-26.2.2023. Turnaus on 7-kierroksinen vajaakierroskilpailu. Pelaajilta vaaditaan voimassa oleva pelaajalisenssi.
    Kolme ensimmäistä kierrosta pelataan nopean shakin ajoilla perjantaina ja kierrokset 4-7 pitkän pelin ajoilla lauantaina ja sunnuntaina.
    Turnaus pelataan kahdessa ryhmässä mikäli pelaajia on yli 40.

Aikataulu:
    Perjantaina 24.2.
    16.45 - 17.30 osanoton varmistus,
    18.00 1. kierros, 19.15 2. kierros, 20.30 3. kierros

Lauantaina 25.2.
    10.00, 4. kierros, 15.00 5. kierros

Sunnuntaina 26.2.
    10.00 6. kierros, 15.00 7. kierros
    Palkintojen jako välittömästi pelien päätyttyä.

Tulokset menevät FIDE:n ELO-laskentaan (kierrokset 4-7 normaalin miettimisajan listalle ja kierrokset 1-3 nopea shakin listalle) ja SELO -laskentaan SELO-laskentasääntöjen mukaan (nopean shakin pelit kertoimella 0,3).

Kisassa maksettavat rahapalkinnot ilmoitetaan tulorekisteriin ja tätä varten palkinnoille tulevien pelaajien tulee luovuttaa riittävät tiedot ilmoituksen tekemiseen. Järjestäjä ei tallenna näitä tietoja ja niitä käytetään vain tulorekisteri-ilmoituksen tekemiseen

Kilpailutulokset sekä kisaan osallistuvien nimet julkaistaan. Kilpailussa käytetään pääasiallisena kilpailuohjelmistona SwissManager-nimistä ohjelmistoa, jolla tulokset välitetään internetissä www.chess-results.com-tulossivustolle, selolaskentaan sekä Fiden elolaskentaan. Tuloksia ja niistä muodostettuja tilastoja voidaan toimittaa julkaistavaksi myös muilla verkkosivuilla, teksti-tv:ssä, televisiossa, sanoma- ja aikakauslehdissä sekä sosiaalisessa mediassa. Kilpailujen yhteydessä osallistujista voidaan ottaa kuvia ja videoita julkaistavaksi liiton hallinnoimissa video- ja valokuvagallerioissa. Kilpailujen yhteydessä osallistujia voidaan kuvata ja videoida.

Osanottomaksun voi maksaa pankkiin (Matinkylän Shakkikerho ry, Nordea FI15 2290 2001 0521 42) viimeistään maanantaina 20.2.2023.

Jälki-ilmoittautumislisä 10 euroa.

Kisasivu: http://www.shakki.net/kerhot/MatSK/ johon tulee n. viikkoa ennen kisan osallistujalista.