Perustiedot:

• Turnaus: Lahden Shakin viikonlopputurnaus
  • Ajankohta: 17.08.2019-18.08.2019
  • Pelipaikka: Lahden Seudun Diabeetikot ry:n kerhotila (käynti sisäpihalta), Karjalankatu 16, Lahti
  • Miettimisaika: 65 min / 40 siirtoa + 15 min + 30 sek siirto

Aikataulu:

• Osanoton varmistus: 9:45 - 10:15
  • Kierrokset: la 1. kierros klo 10:30, 2. kierros klo 15:30, su 3. kierros klo 9:30, 4. kierros klo 14:30

Osanottomaksu:

• Aikuiset: 30 €, FM 15 €, SM/KvM ei osanottomaksua
  • Nuoret: 15 €

Ilmoittautuminen ja tiedustelut:

• Tiedustelut: Tiedustelut: Lauri Hagelberg: 040-8346914 / lauri.hagelberg[at]lahdenshakki.net Samuli Valkama: 044-2899538 / samuli.valkama[at]lahdenshakki.net

Lisätiedot:

• Selokelpoinen viikonlopputurnaus, pelaajalisenssi vaaditaan. Turnaus pelataan vajaakierroskilpailuna useassa ryhmässä. Ryhmien määrä riippuu osanottajamäärästä. Huom! Pelitilan koon vuoksi turnaukseen otetaan 42 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Pelipaikka on Lahden keskustan tuntumassa lähellä kaikkia palveluja. Kilpailutulokset sekä osallistujalista julkaistaan. Tulokset välitetään internetissä www.chess-results.com-tulossivustolle, järjestävän seuran kotisivuille www.lahdenshakki.net sekä selolaskentaan. Tuloksia ja niistä muodostettuja tilastoja voidaan toimittaa julkaistavaksi myös muilla verkkosivuilla, teksti-tv:ssä, televisiossa, sanoma- ja aikakauslehdissä, sosiaalisessa mediassa sekä liiton hallinnoimissa video- ja valokuvagallerioissa. Kilpailujen yhteydessä osallistujia voidaan kuvata ja videoida.