Perustiedot:

• Miettimisaika: 90 min + 30 s/siirto

Aikataulu:

• Osanoton varmistus: La 28.1. klo 10.00-10.30
  • Kierrokset: La 28.1.: 1.kierros klo 11, 2.kierros klo 16, su 29.1.: 3.kierros klo 10, 4.kierros klo 15.

Osanottomaksu:

• Aikuiset: 35 €
  • Nuoret: Nuoret: 20 € (vuonna 2003 tai myöhemmin syntyneet)

Ilmoittautuminen ja tiedustelut:

• Ilmoittautuminen
  • Tiedustelut: Ilkka Hartio, sähköposti: ilkka.hartio(at)outlook.com, puh 050 5234 695
    Risto Nevanlinna, sähköposti: rnevanlinna(at)gmail.com, puh 050 384 3780
    Ilmoittautumiset perjantaihin 27.1. klo 18.00 mennessä.
    Ilmoittautuneiden lista julkistetaan etukäteen Jyväs-Shakin kotisivulla: https://jyvas-shakki.weebly.com/

Lisätiedot:

• Jyväs-Shakki ry:n järjestämään nelikierroksiseen kilpailuun ilmoittaudutaan tässä kutsussa mainitulla Google Forms -lomakkeella.
    Osanottomaksu maksetaan joko pelipaikalla käteisellä tai etukäteen Jyväs-Shakin tilille: Keski-Suomen OP FI87 5290 0240 2695 53.
    Kilpailu on ELO- ja selolaskentakelpoinen. Pelaajalisenssi vaaditaan yli 10 selopeliä pelanneilta.
    Kilpailu pelataan korkeintaan 16 pelaajan ryhmissä vajaakierrosturnauksena. Ryhmien parhaat palkitaan, palkinnot julkistetaan turnauksen aikana. Järjestäjä varaa oikeuden rajoittaa osanottajien määrää.
    Sepänkeskus sijaitsee Jyväskylän keskustan tuntumassa, noin 1,2 kilometrin päässä Matkakeskuksesta. Sieltä kävelee pelipaikalle 18 minuutissa. Sepänkeskuksen pihassa on ilmaisia pysäköintipaikkoja.
    GDPR: Kilpailutulokset julkaistaan. Turnauksessa käytetään SwissManager-nimistä ohjelmistoa, jolla tulokset välitetään internetissä www.chess-results.com-sivustolle sekä selolaskentaan ja elolaskentaan.
    Tuloksia ja niistä muodostettuja tilastoja voidaan toimittaa julkaistavaksi myös muilla verkkosivuilla, teksti-tv:ssä, televisiossa, sanoma- ja aikakauslehdissä, sosiaalisessa mediassa sekä Suomen Shakkiliiton tai Jyväs-Shakin hallinnoimissa video- ja valokuvagallerioissa. Kilpailujen yhteydessä osallistujia voidaan kuvata ja videoida.
    Tulorekisteri: Tulorekisteriin ilmoitettavia raha- ja esinepalkintoja varten palkinnonsaajan on niin pyydettäessä annettava henkilötunnuksensa. Kilpailija voi kieltäytyä tällaisesta palkinnosta, mikäli ei halua luovuttaa henkilötunnustaan. Tulorekisteriin tehdyn ilmoituksen jälkeen henkilötunnukset hävitetään.