Perustiedot:

• Aikuiset: 80e/joukkue
  • Nuoret: -

Ilmoittautuminen ja tiedustelut:

• Tiedustelut: Tiedustelut ja lisätiedot kilpailusta: Markku Raitanen, markraiten@gmail.com , puh. 041-4834001

Joukkueiden määrän ilmoittaminen viimeistään 29.6 osoitteeseen: blixt2018@gmail.com

Lisätiedot:

• Jyväs-Shakki ry järjestää joukkuepikashakin 56. SM-turnauksen 4-5.8.2018.

Kilpailu pelataan neljän pelaajan joukkuein. Kussakin joukkueessa sallitaan yksi ulkomaalainen pelaaja. Peliaika on 5+5 minuuttia. Osanotto-oikeus on kaikilla suomalaisilla seurajoukkueilla. Oikeutettuja osallistumaan ovat myös puulaakijoukkueet ja ulkomaiset joukkueet. Ulkomaisen tai puulaakijoukkueen voittaessa M-ryhmän myös paras kotimainen seurajoukkue palkitaan. Suomen mestaruuden voi voittaa vain suomalainen seurajoukkue.

Pelipaikka: Hipposhalli, Kuntoportti 3, 40700 Jyväskylä

Ilmoittautuminen: Vaihe 1 ( joukkueiden nimet ja lukumäärät)
    Joukkueiden nimet ja määrät on ilmoitettava viimeistään 29.6.2018 sähköpostilla osoitteeseen blixt2018@gmail.com

Osanottomaksu on 80 euroa / joukkue. Osanottomaksut maksetaan myös 29.6. mennessä Jyväs-Shakin tilille FI87 5290 0240 2695 53.

Vaihe 2 ( joukkueiden kokoonpanot) Joukkueiden kokoonpanot tulee ilmoittaa 24.7.2018 mennessä. Kokoonpanot voi ilmoittaa tällä lomakkeella, jos niitä ei ilmoitettu jo joukkueiden lukumäärän yhteydessä: https://goo.gl/forms/ySSo43DqNMELIgKQ2

Kukin seura tuo mukanaan kaksi toimivaa digitaalishakkikelloa/ joukkue. Ensisijaisesti toivomme DGT- mallin kelloja tai vastaavia, joissa on keinukytkin. Kellojen tyypit ja lukumäärät on mainittava ilmoittautumisen yhteydessä. Digikellojen puuttumisesta peritään 20 euron maksu/ kello.

Aikataulu:
    La 4.8. Klo 10-12 osanoton varmistus, joukkueiden kokoonpanot, lisenssien tarkistus ja kellojen luovutus.
    Klo 13.45 avajaiset
    Klo 14 alkukilpailut

Su 5.8. Klo 10 loppukilpailut
    Palkintojenjako n. klo 16.30

Palkinnot: Finaalin 3 parasta joukkuetta, finaalin pöytien parhaat, sijoituskilpailu 1:n voittajajoukkue, paras ilmoitettu seniorijoukkue (yhteisikä vähintään 260 vuotta), paras ilmoitettu veteraanijoukkue (yhteisikä vähintään 200 vuotta), paras ilmoitettu juniorijoukkue (yhteisikä enintään 60 vuotta).

Cup: La 4.8. klo 11.15-11.45 ilmoittautuminen Klo 12 kierrokset 1 ja 2 , loput kierrokset alkukilpailujen jälkeen. Osanottomaksu ensimmäiselle kierrokselle: 3 euroa, toiselle kierrokselle 5 euroa ja kolmannelle kierrokselle 10 euroa.

Kaikilla suomalaista seuraa tai puulaakijoukkuetta edustavilla pelaajilla on oltava pelaajalisenssi tai kertalisenssi. Osallistuvan seuran jäsen- ym. maksut on myös oltava maksettu ennen kilpailun alkua. Samoin mahdolliset seuranvaihtomaksut on oltava maksettuna ennen kilpailun alkua. Edellä mainitut maksut pyydetään hoitamaan etukäteen ensisijaisesti Suomisportin kautta ja toissijaisesti Suomen Shakkiliiton pankkitilille FI39 2059 1800 0147 18.

Lisätiedot kilpailusta: Markku Raitanen, markraiten@gmail.com , puh. 041-4834001.