Perustiedot:

• Osanoton varmistus: Perjantaina 26.1. klo 17.00-18.00
  • Kierrokset: 5

Osanottomaksu:

• Aikuiset: 35 euroa (seniorit yli 60-vuotiaat 25 euroa)
  • Nuoret: 25 euroa

Ilmoittautuminen ja tiedustelut:

• Tiedustelut: Sähköpostitse jysturn@gmail.com tai Markku Raitanen puh. 041 4834001

Lisätiedot:

• Jyväs-Shakki ry järjestää selo- ja elokelpoisen turnauksen 26.–28.1.2018. Turnaus on järjestyksessään 39. Jyväskylän Talven turnaus. Kilpailu on viisikierroksinen.

Ilmoittautuminen tapahtuu sähköpostilla jysturn@gmail.com viimeistään torstaina 25.1.2018. Ilmoittautumisessa on mainittava nimi, kerho jota edustaa sekä elo- ja seloluku, mikäli ne ovat. Osanottomaksun voi maksaa etukäteen Jyväs-Shakki ry:n tilille 104530-7200545 (FI31 1045 3007 2005 45) viimeistään ti 23.1.2018. Maksun voi kuitenkin suorittaa osanoton varmistuksen yhteydessä. Osanottomaksu on 35 €, nuoret (alle 18v) ja seniorit (yli 60v) 25 €. SM- ja KvM-tittelin haltijat ei osanottomaksua. Mikäli pelaaja ei ole edellä mainitulla tavalla ilmoittautunut etukäteen, on jälki-ilmoittautumislisä 5 €. Jos pelaajia on noin 60, turnaus pelataan kolmessa ryhmässä.

Aikataulu:
    perjantai 26.1. klo 19.00 ensimmäinen kierros
    lauantai 27.1. klo 9.30 toinen kierros, klo 14.30 kolmas kierros
    sunnuntai 28.1. klo 9.30 neljäs kierros, klo 14.30 viides kierros

Lisäinformaatiota kisasta (mm. pelaajalista) päivittyy tammikuussa 2018 kisan sivulle: https://jyvas-shakki.weebly.com/turnaukset.html