Hei kaikille ja hyvää syksyn alkua!

Suomen Shakkiliiton nettivalmennus pyörähtää taas käyntiin keskiviikkona 6.9.2017. Tarkemmat tiedot valmennuksesta löytyvät täältä: http://www.shakkilinna.fi/pdf/ssl_nettivalmennus2017_2018.pdf

Valmennukset pidetään keskiviikkoisin ensin klo 18.15-19.15 alle 1500-seloisten ryhmä ja sitten klo 19.30-21.00 yli 1500-seloisten ryhmä. Valmennukseen liittyy itsenäisesti suoritettavat nettitehtävät Avainsiirto-sivustolla, jossa esim. joka viikko käsitellään uusi avausidea. Valmennuskertoja on yhteensä 38 kpl, mutta mukaan voi tulla myös joustavasti yksittäisinä kertoina. Valmennuksesta vastaa Shakkilinnan valmennustiimi. Valmentajina toimivat Mika Karttunen ja Antti Virtanen.

Koko valmennuskauden ilmoittautumiset sähköpostilla viimeistään 5.9.2017 osoitteeseen antti.virtanen@shakkilinna.fi

Ilmoittautumisen yhteydessä tulee mainita, osallistuuko valmennukseen koko kaudeksi vai yksittäisinä kertoina. Lisätietoja nettivalmennuksesta voi tiedustella myös puhelimitse numerosta 040-8472108 (Antti Virtanen).

Ystävällisin terveisin,

Mika ja Antti