Tarjoamme innokkaille suomalaisen shakin ja Shakkiareenan kannattajille mahdollisuuden tukea toimintaamme pitkillä lisensseillä sekä suorilla lahjoituksilla. Tällä ”hätärahoituksella” on tarkoitus päästä koronan aiheuttamasta talouskriisistä.

Osta pitkä lisenssi: 5 vuoden lisenssi maksaa 425 euroa ja 10 vuoden lisenssi puolestaan 800 euroa. Nämä löytyvät nyt Suomisportista (www.suomisport.fi). Jos 30–40 pelaajaa maksaisi 10 vuoden lisenssin, turvaisi se toimintamme pahimman yli.

Suomisportissa pitkä lisenssi on voimassa 5 tai 10 vuotta ostohetkestä. Jos pitkää lisenssiä ostaessasi sinulla on toinen lisenssi vielä voimassa, korjaamme rekisteriin pitkän lisenssin alkupäiväksi vanhan lisenssisi päättymistä seuraavan päivän. Saat tästä vielä erillisen vahvistuksen sähköpostilla.

Toinen mahdollisuus tukea on tehdä lahjoitus. Lahjoitusvarat käytetään ensisijaisesti Shakkiareenan tilavuokriin ja toissijaisesti Shakkiliiton muuhun yleishyödylliseen sääntöjenmukaiseen toimintaan.

Keräyksen järjestäjä: Suomen Shakkiliitto ry
Keräystili: FI39 2059 1800 0147 18
Käytä lahjoittaessasi viitenumeroa: 775 20212
Keräyslupa: RA/2021/1136
Yhteyshenkilö: Marko Tauriainen, marko.tauriainen@shakkiliitto.fi

Lämmin kiitos jo etukäteen!

Pelaa ja osallistu – tuet suomalaista shakkia!