HSL ja sen jäsenseurat ovat järjestämässä tulevana viikonloppuna joukkuepikashakin SM-kilpailuja Helsingin Talin keskuksessa. Pelipaikan osoite on Kutomokuja 4, Helsinki, jonne on hyvät julkiset yhteydet. GoogleMaps linkki, Reittiopas.

Mikäli kuitenkin tulet omalla autolla, älä pysäköi kuntokeskus Elixian paikoille. Tenniskeskusksen parkkis on pienehkö, mutta ns. 4 tunnin parkkipaikkoja on n. 150 metrin päässä sijaitsevan Talin keilailuhallin edessä.

Cateringin eli ruoka-, juoma- ja kahvihuollon hoitaa Talin Tennis-Bistro. Jonotuksen minimoimiseksi maksaminen itse ruoka- ja juomarasteilla tapahtuu lipukkeita käyttäen, joten niitä kannattaa ostaa jo lauantaina ennen pelien klo 14 tapahtuvaa alkamista lipukemyyjiltä. Lipukkeita myydään koko tapahtuman ajan, ja ne voi maksaa myös pankkikortilla.

Myyntivalikoimassa on myös pelipöytäkirjoja, T-paitoja, koulushakkituotteita ja shakkikirjallisuutta.

Aikataulu:
La 6.8. Tali Golden Cup:
klo 11.15-11.45 ilmoittautuminen
Klo 12 kierrokset 1 ja 2 , loput kierrokset alkukilpailujen jälkeen.
Osanottomaksu ensimmäiselle kierrokselle: 3 euroa, toiselle kierrokselle 5 euroa ja kolmannelle kierrokselle 10 euroa.

La 6.8. Tali Golden Blixt:
Klo 10-12 osanoton varmistus, joukkueiden kokoonpanot, lisenssien tarkistus ja kellojen luovutus.
Klo 13.45 avajaiset
Klo 14 alkukilpailut

Su 7.8. Tali Golden Blixt:
klo 10 loppukilpailut

Kilpailun käsiohjelmaa on jaossa pelipaikalla, mutta se on myös ladattavissa. Käsiohjelmasta selviää mm. kahvi- ja lounastauot.

Järjestäjän kotisivu

Alkukilpailujen ryhmäjako:

ryhmajako

Lauantain alkukilpailuryhmien sijoituksilta mennään sunnuntain sijoituskilpailuihin seuraavasti:

1-4: M-ryhmä
5-8: 1. sijoitusryhmä