Perustiedot:

• Aikuiset: 0
  • Nuoret: 0

Ilmoittautuminen ja tiedustelut:

• Tiedustelut: 13.4 mennessä joko Simo Torkkola simo.torkkola@pp.inet.fi ,puh 041-507 9190 tai martti.maensivu@sastamala.fi ,040-770 0157
    Ilmoittautuessasi kerro JHL yhdistyksesi numero ja mahdollinen seloluku. Turnaus sisältää majoituksen kahden hengen huoneissa ja ruokailut lomakodin ruokalassa.

Lisätiedot:

• Turnaus on tarkoitettu JHL:n jäsenille. Osanottomaksua ei ole, mutta riippuen pelaajamäärästä mahdollisesti peritään ns. omavastuu 10-20e.
    Pelipaikka: Vähäjärven Lomakoti, Muntsilantie 19, 14680 Hauho. http://www.tsil.fi/lomakoti/ Puh: 03-654 3124 tai lomakoti@tsil.fi Lomakoti sijaitsee Tampere-Lahti tien nro 12 varrella (Tampereelta 53km, Lahdesta 77km).
    Turnaus pelataan normaalishakin säännöillä (pöytäkirjaa ei tarvitse pitää), joko täyskierros tai vajaakierroskilpailuna. Peliaika on pääsääntöisesti 1+1h. A-ryhmästä pyritään saamaan 8 pelaajan täyskierroskilpailu siten, että lauantaina 4 kierrosta ja sunnuntaina 3 kierrosta. Turnaustoimikunta tekee tarpeenmukaiset muutokset JHL:n vahvistamien sääntöjen puitteissa.
    Aikataulu: Osanoton varmistus La 22.4 klo 8.45-9.00. Aamiainen klo 9.00, avajaissanat klo 9.20 ja pelit alkaa klo 9.30. Lauantai-iltana on mahdollisuus saunomiseen ja uimiseen. Ylimääräinen pikapelikilpailu järjestetään halukkaille. Sunnuntaina pelit alkavat klo 9.00 ja iltapäivällä palkintojen jako noin klo 15.30-16.