Shakkiliitolla on aktiivista verkkoshakkitoimintaa Lichessissä. Kaikki nämä kisat ovat avoimia kaikille Suomen Shakkiliiton Lichess-ryhmän jäsenille jäsenille.

Uudet innokkaat pelaajat pääsevät liittymään ryhmään tästä linkistä. Ryhmään hyväksymme a) suomalaiset tai b) suomalaisia shakkikerhoja edustavat pelaajat, joten ilmaiskaa tämä jollakin tavalla, kiitos! Liittyminen edellyttää käyttäjätunnuksen luomista Lichessiin. Käyttäjätunnuksen luominen onnistuu täältä.

Liiton kisojen aikataulua ajalle 31.1.2022 – 6.2.2022:

ma 31.1.2022 klo 18-19 (SSL:n kv. joukkuekisa areenaformaatilla, 3 min):  https://lichess.org/tournament/gri5Jt36

ke 2.2.2022 klo 18-19 (SSL:n kv. joukkuekisa areenaformaatilla, 1 min 30 s)  https://lichess.org/tournament/CjbLn4mt

to 3.3.2022 klo 18.30-20.30 (SSL:n joukkuekisa areenaformaatilla, 7 min. + 5 s/siirto):   https://lichess.org/tournament/XUlOy4JJ

Farmiliigassa Shakkiliiton joukkue on tarkoitettu erityisesti niille, jotka eivät edusta kilpailuun osallistuvaa shakkiseuraa. Kaikki halukkaat voivat kuitenkin tulla myös liiton joukkueeseen pelaamaan!

su 6.2.2022 klo 11.30-  Shakki 960 SM: 9 kierrosta, 5 m + 3 s https://lichess.org/swiss/X186ED9u

su 6.2.2022: klo 18-19.30 (SSL:n ryhmän sisäinen kilpailu, 9 kierrosta 5 min):  https://lichess.org/swiss/k6FzpJY3

PS: Ja tänään toki 9-kierroksinen liiton ryhmän sisäinen kilpailu klo 18.00-19.30  3 min + 2 s min:  https://lichess.org/swiss/Mmr8W4sB

Tulevia kilpailuja:

Battle of the Baltic Sea (kv. joukkuekilpailu), 3 min + 2 s/siirto) parillisten viikkojen LA klo 20-21.30 -> seuraava on 12.2.2022

Suomen joukkueeseen pääset pelaamaan liittymällä seuraavaan Lichess-ryhmään: lichess.org/team/bbs-suomi

su 27.2.2022 klo 15-  Joukkuepikashakin onlineSMJoukkuepikashakin online-SM 2022