Alle 16-vuotiaiden tyttöjen PM-mitalistit. Keskellä kultaa ottanut Nansy Davidsdottir, vasemmalla Sarabella Norlamo ja oikealla Nienke van den Brink. Kolmikko päätyi tasapisteisiin 3,5/5 ja paremmuus ratkaistiin vertailulla.

Tyttöjen Pohjoismaiden mestaruuksista kamppailtiin Islannissa 27.–29.4. Mestaruudet ratkottiin kolmessa ikäryhmässä: alle 20-, alle 16- ja alle 13-vuotiaissa.

Suomalaisittain todella hienosti kisa meni Sarabella Norlamolta, joka otti alle 16-vuotiaiden ryhmässä PM-hopeaa!

Suomesta oli kisassa mukana peräti kuusi tyttöä. Mikaela Ebeling edusti alle 20-vuotiaiden ryhmässä ja oli seitsemäs tuloksella 1,5/5. Alle 16-vuotiaiden ryhmässä Sarabellan lisäksi kisasi Hanna Laihonen, joka oli kahdeksas tuloksella 2/5. Alle 13-vuotiaissa meillä oli peräti kolme edustajaa: kahdeksanneksi tuli Elisabet Hollmérus 3/5, yhdenneksitoista Aurora Lappi 2/5 ja neljänneksitoista Lotta Tiitta 1,5/5.

Kisan täydelliset tulokset ja kuvia Islannin Shakkiliiton sivuilta.