Perustiedot:

• Pelipaikka: Samppalinnan koulu, Itäinen Pitkäkatu 45, Turku
  • Miettimisaika: 5 + 5 minuuttia

Aikataulu:

• Osanoton varmistus: Lauantaina 20.5. klo 10:00–11:30 henkilökohtaisesti pelipaikalla.
  • Kierrokset: Kilpailun avajaiset alkavat lauantaina klo 12:00, jonka jälkeen alkavat välittömästi pelit. Sunnuntaina pelit jatkuvat klo 10:00.

Osanottomaksu:

• Aikuiset: 35 EUR
  • Nuoret: 20 EUR

Ilmoittautuminen ja tiedustelut:

• Tiedustelut: Ilmoittautuminen viimeistään 18.5. klo 18:00 mennessä:
    Tero Salopää (GSM: 045 3242 654, sähköposti: tero.salopaa(at)tuts.fi) tai
    Ville Junnila (GSM: 050 3083 433, sähköposti: ville.junnila(at)utu.fi)

Lisätiedot:

• Yleistä: TuTS järjestää henkilökohtaisen Pikashakin SM -kilpailun 2017. Osallistumisoikeus on jokaisella Suomen kansalaisella sekä sellaisella ulkomaan kansalaisella, jolla on Kansainvälisen Shakkiliiton (FIDE:n) määräysten mukaan oikeus edustaa Suomea Kansainvälisen Shakkiliiton kilpailussa. Lisäksi pelaajalla on oltava voimassa oleva kilpailulisenssi. Kilpailulisenssi on mahdollista maksaa pelipaikalla osanoton varmistamisen yhteydessä.

Järjestelmä: Kilpailu alkaa lauantaina alkukarsinnoilla, mutta osanottajamäärästä riippuen kilpailu voidaan pelata myös suoraan loppukilpailuna kaksinkertaisena sarjana kääntövärein lauantaina ja sunnuntaina.

Palkinnot: Yleisen ryhmän kolmelle parhaalle SM-mitali ja stipendi. Kolmelle parhaalle naispelaajalle SM-mitali ja stipendi, naisten mitalisijat ratkaistaan yleiskilpailun loppusijoituksien perusteella. Lisäksi palkitaan stipendillä mahdollisten sijoitusryhmien voittajat.

Lämpimästi tervetuloa keväiseen Turkuun!