Toimikunnat

Jäsenet
Juha Sundelin (pj), Aleksi Olander, Merja Heikkinen-Keinänen, Riikka Wulff

Selotoimikunta

Selotoimikunta on vahvuuslukulaskentaan keskittynyt valmistelu- ja asiantuntijaelin. Toimikunnan tehtäviä ovat selolaskennan vahvistaminen, selolaskentaan kohdistuneiden protestien ja selvityspyyntöjen käsittely, selolaskentajärjestelmän kehittäminen, selojen ja kansainvälisten vahvuuslukujen vertaaminen, shakkimestariarvojen vahvistaminen ja lausuntojen antaminen edustusvalinnoissa.

Juha Kivijärvi, selot@shakkiliitto.fi

Nuorisotoimikunta

Nuorisotoimikunta on hallituksen nuoriso- ja valmennusasioihin keskittynyt valmistelu- ja asiantuntijaelin. Nuorisotoimikunnan tärkein tehtävä on Shakkiliiton nuorisovalmennuksen organisointivastuu. Tämä pitää sisällään valmennussopimuksen kilpailutusprosessin, sopimusneuvottelut valmennusta tarjoavien tahojen kanssa sekä valmennettaville suunnatun stipendijärjestelmän suunnittelu ja stipendien myöntämisesityksen laatiminen. Varsinaiset päätökset valmennussopimuksesta sekä myönnettävistä stipendeistä tehdään Shakkiliiton hallituksessa nuorisotoimikunnan esityksen pohjalta.

Aleksi Olander (aleksi.olander@gmail.com)

Avainsiirto