SSL:n seuratoimintapäivä järjestetään 18.2. Shakkiareenalla Helsingissä alkaen klo 12.

Seuratoimintapäivän tavoitteena on osallistaa seuroja liiton toiminnan kehittämiseksi, jakaa hyödyllistä tietoa seurojen välillä ja löytää uusia tapoja yhdessä tekemiselle. Tervetuloa kehittymään, kehittämään ja keskustelemaan yhdessä!

Vielä viimeisiä varmistuksia odottaessa lopullista ohjelmaa ei voida vielä julkaista, mutta tilaisuus alkaa tervetuliaiskahvien jälkeen Olympiakomitean seuratoiminnan asiantuntijan Eija Alajan esityksellä ”Palveluja ja työkaluja seuratoimintaan”.

Ohjelmassa on myös muutamien ennalta valittujen shakkiseurojen esityksiä omasta toiminnastaan, keskustelupaneeli, Markku Raitasen puheenvuoro ”Suomalainen shakkitoiminta,tänään ja huomenna – mielipiteitä pelaajana, kerhotoimijana ja liiton työntekijänä”, huippupelaajien puheenvuoro odotuksista, toiveista ja heidän panoksestaan kerhojen ja liiton suuntaan, sekä puhetta liiton toiminnasta, strategian kehittämisen aloittamisesta ja tavoitteista. Puretaan myös seurakyselyn tuloksia, vastauksia tulikin oikein mukavasti!

Muu ohjelma varmistuu viikonlopun aikana, ja kutsu lähetetään seura-aktiiveille ja julkaistaan liiton sivuilla.

Tilaisuus on ilmainen ja sisältää ohjelman mukaiset ruokailut seurojen edustajille. Kaukaa tulevia seuroja voidaan tukea matkakustannuksissa.

Lisätietoa toiminnanjohtajalta: Marko Tauriainen, marko.tauriainen@shakkiliitto.fi, 050 5813500.

planning