Hei,

Vihdoinkin, pitkän odotuksen jälkeen Suomen Shakkiliiton hallitus käynnistää haun toiminnanjohtajan ja uuden turnauspäällikön toimiin. Haluaikaa on ma 7.10. asti ja tavoitteena on esitellä uudet toimihenkilöt Kerhojen kokouksessa 27.10. Tarkemmat ohjeet ja kriteerit alla.

Tarkennuksena vielä, että tässä haetaan joko yhtä tai kahta henkilöä hakijoiden mukaan.

Panu Laine
SSL:n hallituksen puheenjohtaja

PALVELUKSEEN HALUTAAN TOIMINNANJOHTAJA ja TURNAUSPÄÄLLIKKÖ

Toiminnanjohtaja

Suomen Shakkiliitto r.y. hakee määräaikaiseen työsuhteeseen 31.8.2016 asti osa-aikaista toiminnanjohtajaa. Työsuhde alkaa 1.11.2013 tai sopimuksen mukaan. SSL:n toimipiste on Helsingin Pitäjänmäessä Shakki- ja Bridgeareenan yhteydessä.

Toiminnanjohtajan tehtäväkenttänä on hoitaa Shakkiliiton arjen hallintoa, rahaliikennettä, sidosryhmä-suhteita sekä toimia hallituksen toiminnan tukena. Toiminnanjohtajan odotetaan näkyvän jäsenistön keskuudessa ja kannustaa shakin harrastamiseen. Myös mediasuhteet ja shakin julkisuuskuvan hoito kuuluvat tehtäviin puheenjohtajan tukena. Kansainvälinen näkökulma keskittyy FIDE:n, Euroopan ja Pohjoismaisten shakkiliiton ja Itämeren alueen shakkiorganisaatioiden väliseen yhteydenpitoon. Toiminnanjohtaja osallistuu myös aktiivisesti sovittaviin toimikuntiin. Yhtenä merkittävänä osana (joka voidaan eriyttää toisen henkilön hoitoon) on suomalaisen turnaus- ja kilpailutoiminnan johtaminen. Myös muilta osin voidaan toimenkuvaa hienosäätää tarpeen mukaan.

Odotamme Sinulta:
– vahvaa shakkitaustaa ja suomalaisen shakkielämän tuntemusta
– aloite- ja verkostoitumiskykyä, esiintymistaitoa sekä reipasta otetta
– riittävää kirjallista ja suullista kielitaitoa kansainvälisten suhteiden hoitamista varten
– järjestelmällisyyttä ja luotettavuutta asioiden hoidossa

Tehtävästä suoriutumisessa eduksi katsotaan
– kokemus vastaavista tehtävistä ja järjestötoiminnasta

Tarjoamme
– näköalapaikan suomalaiseen shakkielämään
– mielenkiintoisia tehtäviä kotimaisessa ja kansainvälisessä shakkikentässä
– 20 viikkotyötunnin työaikaa, palkka sopimuksen mukaan

Lisätietoja liitosta http://www.shakkiliitto.net ja tehtävästä hallituksen pj Panu Laine, puheenjohtaja@shakkiliitto.net tai 040 755 0929 ja hall. vara-pj Veikko Valo psy@dlc.fi tai 040 719 3969. Odotamme hakemuksia ansioluetteloineen ma 7.10.2013 klo 24.00 mennessä sähköpostitse puheenjohtajalle ja varapuheenjohtajalle. Tavoitteena on haastatella 3-4 henkilöä ja tehdä valinta syksyn Kerhojen kokoukseen mennessä 27.10.2013. Hakijoiden nimet julkaistaan hakuajan päätyttyä Shakkiliiton sivuilla ja Shakkifoorumissa.

PALVELUKSEEN HALUTAAN TOIMINNANJOHTAJA ja TURNAUSPÄÄLLIKKÖ

Turnauspäällikkö

Suomen Shakkiliitto r.y. hakee määräaikaiseen työsuhteeseen 31.8.2016 asti osa-aikaista turnauspäällikköä. Työsuhde alkaa 1.11.2013 tai sopimuksen mukaan. SSL:n toimipiste on Helsingin Pitäjänmäessä Shakki- ja Bridgeareenan yhteydessä.

Turnauspäällikön tehtäväkenttänä on sekä organisoida ja tukea suomalaista turnaustoimintaa että osallistua turnausorganisointiin ja myös käytännön kenttätyöhön. Turnauspäällikön tulee olla sellainen yhteyshenkilö, jolla on koko ajan hallinnassa suomalainen turnaustarjonta ja aikataulut sekä tarjota tukeaan ja osaamistaan kentän tueksi käytännön turnauskysymyksissä. Turnauspäällikkö osallistuu myös aktiivisesti sovittaviin toimikuntiin.

Odotamme Sinulta:
– vahvaa shakkitaustaa ja suomalaisen shakkielämän tuntemusta
– aloite- ja verkostoitumiskykyä, esiintymistaitoa sekä reipasta otetta
– käytännön organisointikykyä ja mahdollisuutta toimia turnausten tukena myös eri puolilla Suomea
– järjestelmällisyyttä ja luotettavuutta asioiden hoidossa

Tehtävästä suoriutumisessa eduksi katsotaan
– kokemus vastaavista järjestötoiminnasta ja turnausten käytännön puolesta
– edellytämme kansallista shakkituomarin pätevyyttä tai sen hankkimista mahdollisimman pian

Tarjoamme
– näköalapaikan suomalaiseen turnauskenttään
– mielenkiintoisia tehtäviä kotimaisessa shakkikentässä
– 500-700 eur/kk palkkaa, tehtävä on luonteeltaan urakkaluonteinen

Lisätietoja liitosta http://www.shakkiliitto.net ja tehtävästä hallituksen pj Panu Laine, puheenjohtaja@shakkiliitto.net tai 040 755 0929 ja hall. vara-pj Veikko Valo psy@dlc.fi tai 040 719 3969. Odotamme hakemuksia ansioluetteloineen ma 7.10.2013 klo 24.00 mennessä sähköpostitse puheenjohtajalle. Tavoitteena on haastatella 3-4 henkilöä ja tehdä valinta syksyn Kerhojen kokoukseen mennessä 27.10.2013. Hakijoiden nimet julkaistaan hakuajan päätyttyä Shakkiliiton sivuilla ja Shakkifoorumissa.