Alla lyhennetty kilpailiukutsu, täydellinen kutsu on liitteenä sekä lähetetty kerhoille sähköpostilla 13.3.2013.

SEURAJOUKKUEIDEN SM-KILPAILU 2013–14

Seurajoukkueiden SM-kilpailu 2013-14 pelataan neljässä tasossa seuraavasti: SM-liiga yhdessä lohkossa, I divisioona kahdessa lohkossa ja II divisioona kuudessa lohkossa. III divisioonan lohkomäärä päätetään ilmoittautumisten perusteella.

II ja III divisioona pelataan 5-henkisin, muut sarjat 8-henkisin joukkuein.

SM-liiga, I ja II divisioona pelataan FIDEn peliajoin. Seura ilmoittaa jokaiseen joukkueeseen 16 pelaajaa, joilla koko kausi on pelattava. Kaikkien sarjatasojen pelaajalistat on ilmoitettava 3.9.2013 mennessä eli JSC-lopputapahtuman jälkeen. Kauden aikana listoja ei voi muuttaa.

Kolme ylintä sarjatasoa ovat ELO-turnauksia ja III divisioona ei ole ELO-turnaus.

SM-liiga, I ja II divisioona varmistavat osanoton 15.4.2013 mennessä liiton osoitteeseen sksl@kolumbus.fi ja maksavat osallistumismaksun liiton tilille! JSM-toimikunta voi jatkaa maksuaikaa, mikäli seura pakottavasta syystä sellaista etukäteen pyytää.

Kiintiösarjapaikat:

SM-liiga (12 joukkuetta): Aatos, EtVaS, Garde, JoeSK, JyS, MatSK, OSS, SalSK, TammerSh, TuTS, VammSK ja Velhot

I divisioona (16): AS, EtVaS 2, HSK, HSK 2, I-HSK, KS-58, KymS, LahS, LoimSK, MatSK 2, PSY, RaahLi, Remi, SSK, TammerSh 2 ja TSY

II divisioona (36): AkaaS, ESK, ESK 2, EurSK, Garde 2, Hm-93, HSK 3, HSK 4, HyvSK, HämSK, JoeSK 2, JyS 2, JärvSK, KankSK, KokkSK, KSY, KäpSK, KäpSK 2, LahS 2, LauttSK, MatSK 3, Me-Ra, MikkSK, OSS 2, Pässi, Remi 2, SalSK 2, SeinSK, Shlaakso, Taraus, TammerSh 3, TammerSh  4, TuTS 2, VammSK 2, VSS  ja X

III divisioonaan ilmoittaudutaan 5.8.2013 mennessä.

Osallistumismaksut ovat SM-liigassa 150  € (JSC-kilpailuun osallistuvilta 110 €), I divisioonassa 130 € (JSC 100 € ) ja II divisioonassa 90 € (JSC 70 €) sekä III divisioonassa 50 € (JSC 40 €). Maksujen pitää olla maksettu SM-liigassa, I ja II divisioonassa 15.4.2013 mennessä SSL:n tilille FI39 2059 1800 0147 18 (viite 5005), III divisioonassa viimeistään 7.8.2013. III divisioonassa uusien joukkueiden osanottomaksu on vain 30 €.

Syyskauden 2013 pelipäivät ovat 21.–22.9., 12.–13.10. ja 2.–3.11. ja kevätkauden 2014 pelipäivät 11.–12.1., 8.–9.2. ja 7.–9.3.2014.

Joukkueiden kokoonpanot yhteyshenkilötietoineen 3.9.2013 mennessä osoitteeseen: jsm1314(at)shakki.net