Tarjouspyyntö

Haussa on nuorten maajoukkueelle asialleen omistautunut valmentaja.

Nuorten maajoukkue on Suomen Shakkiliiton valmennusryhmä. Se on tarkoitettu alle 18-vuotiaille lahjakkaille ja shakkiin tavoitteellisesti kilpaurheiluna suhtautuville nuorille.

Valinnat ryhmään tehdään yhdeksi kilpailukaudeksi kerrallaan. Tänä vuonna valmennuskausi alkaa huhtikuussa ja päättyy 31.12.2018.

Nuorten maajoukkueella on kolme leiriä kauden 2018 aikana ja jatkuva etävalmennusohjelma kerran viikossa. Valmentaja osallistuu nuorten arvokisavalmennukseen tarpeen mukaan joko paikan päällä (PM- ja EM-kilpailut) tai etänä (MM-kilpailut).

Nuorisomaajoukkueen toimintaa koordinoi Shakkiliiton valitsema nuorten päävalmentaja. Valmentaja vastaa leiri- ja etävalmennuksesta, mahdollisesti yhdessä vaihtuvien apuvalmentajien kanssa, sekä tekee maajoukkueeseen kuuluvien nuorten kanssa henkilökohtaisen suunnitelman, jonka toteutumista seurataan valmennuskauden aikana.

Tarjouspyyntöön vastaavalta edellytetään kokemusta shakin valmentamisesta, työskentelemisestä nuorten parissa ja sujuvaa suomen kielen taitoa. Tarjousta jättävän on myös sitouduttava tehtäväänsä ja oltava tavoitteelliseen lajimenestykseen omistautunut.

Tarjouspyyntöön vastaavan odotetaan kertovan oman konseptinsa valmennuksen toteuttamisesta. Hänen tulee kertoa valmennuksen tavoitteista ja esittää selkeät mittarit tavoitteiden saavuttamisen arvioimiseksi. Tarjouksesta on selvittävä valmennuksen kustannukset per valmennukseen osallistuva.

Tarjoukset tulee jättää sähköpostilla alla olevaan yhteystietoon viimeistään 28.2.2018.

Lisätietoja asiasta antaa Suomen Shakkiliiton toiminnanjohtaja Marko Tauriainen, etunimi.sukunimi@shakkiliitto.fi, p. 050 581 3500.